vrijdag 8 augustus 2008

26 juli Ssst geheimpje....

De kinderen de eerste week vakantie en elke ochtend naar zeilles op het Bommeer en mama stiekem achter de boeken. Ik had een examen te halen, n.l. het vaarbewijs I.
Met Jan en Machteld in het complot lukte het om elke ochtend op tijd achter het boek te zitten en alle stof + examenvragen door te nemen.
David heb ik de avond van te voren ook erbij betrokken zodat deze met een stalen gezicht op de vrijdagochtend Paul kon wijsmaken dat ze wat vroeger moesten komen op zeilles. Het verkeer zat mee en de aanmelding verliep vlotjes.
Eenmaal in de examenzaal bleek het ook vlot te gaan. Na 8 minuten was ik klaar met de 30 vragen en omdat ik echt niets te veranderen wist, ben ik maar weggegaan.
Controle en ja hoor, met 53 van de 60 punten heeft deze zeilvrouw haar vaarbewijs gehaald. Het smaakt naar meer, net als de champagne die we 's avonds met z'n allen op een heerlijke BBQ gedronken hebben met de familie Aarts.

Trouwens David heeft CWO kielboot 1 gehaald en Leon bijna zijn CWO2 Optimist, terwijl Michiel CWO2 kielboot en Simone CWO3 Optimist heeft gehaald Klasse!

Geen opmerkingen: